-Taittingeri šampanja on teinud Avallone tegevjuhi Riho Eensoo sõnul turul tugeva comebacki'i | Foto: Siim Semiskar

Avallone harib Männikul eestlaste maitsemeeli juba veerand sajandit

Nõmme Leht nr.03/Sisuturundus

Männiku mändide vahel Remmelga tänaval on tegutsenud tänaseks juba mitukümmend aastat mitmesuguste jookide maaletoojana Avallone, mis paistab turul silma laia tootevaliku ja paindlikkuse poolest, tulles vastu ka nõudlikuma kliendi soovile.

„Siit on meie ettevõte alguse saanud ja täna ei näe me ka ühtegi põhjust, miks peaksime oma esinduspoe kui ka lao mujale kolima,“ ütleb firma tegevjuht Riho Eensoo. „Männikul on hea ja rahulik tegutseda nii müügimeestel kui ka klientidel.“

Avallone tootevalikust leiab kaupa, mis on toodetud sõna otseses mõttes üle kogu maailma, Mehhikost kuni Uus-Meremaani. „Meie klientide hulka kuuluvad alkoholi osas valdavalt teadlikumad inimesed, kes otsivad kvaliteetseid jooke või tahavad uusi maitseid proovida. Oleme paindlikud täitmaks ka erisoove ärikingitusteks.“

Nii Männikul asuvas esinduskaupluses kui e-poes on kohe nähtaval ja saadaval üle 900 erineva toote, teiste hulgas nii Corona õlu, Kopparbergi siider, Sierra tekiila, Clausthaleri alkoholivaba õlu, Seltersi mineraalvesi, Taittingeri šampanja, Villa Maria ja Albert Bichot’ veinimajad kui ka kuuendat põlve pereomanduses olev Chateau de Montifaud’ konjak.

„Alkoholi tarbimise kultuur on eestlasel selgelt aastate jooksul muutunud. Kui me vaatame, mida inimesed jõid 2000ndate alguses, siis on vahe meeletu. Toona tarbiti kõrge suhkrusisaldusega jooke, nüüd osatakse teha teadlikumaid valikuid. Oleme ka ise üritanud selles rollis olla, et kliente võimalikult palju harida. Tõsi, näiteks magus vein on tänaseni üks eestlaste lemmikjooke,“ muigab Eensoo.

Ent kui täna saaks Avallone pakkuda oma kliendile vaid üht jooki, siis mis see oleks? „Kuna vein on hästi populaarne ja praegu on selline mulli-buum, siis Taittinger. See on üks väheseid kuulsaid šampanjamajasid, mis pole ära ostetud suurkorporatsioonide poolt, vaid on jäänud vahepealsetest raskustest hoolimata ühe pere omandusse. Taittinger on teinud turul suure comeback’i,“ vastab Eensoo.

Avallones üritatakse tuua esile ka üha huvitavamaid mittealkohoolseid jooke. „Selles osas tooksin välja Eesti populaarseima mittealkohoolse õlu Clausthaleri, mille teebki eriliseks juba üksnes see, et antud firma tegeleb ainult mittealkohoolsete jookide tootmisega. Lisaks kasutab Clausthaler oma toodete valmistamisel omalaadset tehnoloogiat. Kui teised teevad õlle valmis ja seejärel filtreerivad alkoholi välja, siis nemad peatavad juba protsessi käigus alkoholi tekke. Ometi tuleb maitse väga hea. Kui inimene soovib õlut, aga ei saa mingil põhjusel alkoholi tarbida, siis see on tõesti jook, kus saad selle mõnusa humala maitse kätte,“ lisab Eensoo.

Tekst: Karl Rinaldo
Fotod: Siim Semiskar


Avallone esinduspoest või e-poest tellides on kuni 14. juunini sooduskoodiga NOMMEKAS kõikidele tavahinnaga toodetele* 15-protsendiline allahindlus.

*Allahindluse hulka ei kuulu Vintage veinid, armanjakid ja Louis Roedereri šampanja.

Märksõnad:

Lisa kommentaar

Your email address will not be published.

*