Restorani "Jah, kallis" omanikud Raul Sisa ja Urmas Lillebach | Foto: Siim Semiskar

„Jah, kallis“ – nõmmeka restoran

Nõmme Leht nr.04/Tule nautima!

Mööda Vabaduse puiesteed sõites leiab veidi enne linnapiiri restorani „Jah, kallis“, mis oma hea asukoha, maitsvate toitude ja mõnusa interjööri tõttu on tõusnud nii nõmmekate kui ka kaugemalt tulijate lemmikuks.

Söögikoha uuteks omanikeks on Raul Sisa ja Urmas Lillebach, kes tunnevad üksteist juba peaaegu paarkümmend aastat. Ühiselt poole sajandi jagu restoranikogemust omavad mehed soovisid senises elus teha kannapöörde ning hakkasid teadlikult otsima restoraniruume just Nõmmele. Rohkem kui kaks aastat kestnud otsingute tulemusena leiti Vabaduse puiestee 174b aadressil asuvas Manta Majas tegutsev „Jah, kallis“ restoran, mille arengut nüüd oma nägemuse järgi suunatakse. Miks Nõmmele? Mehed vastavad sellele küsimusele justkui ühest suust, et neid köitis siinsete inimeste enesekindlus ja rahulik meel.

Raulil ja Urmasel mõlkus pikalt peas plaan loobuda peamiselt turistidel põhinevast ärimudelist ning keskenduda kohalikule inimesele ja kogukonnale. “Me tahame pakkuda nii toidu-, teeninduse kui interjöörielamust ning aega olla iseenda, tuttava või kallimaga mõnusalt koos,” sõnab Raul. “Soovime, et uksest sisse astuv külaline jätaks kogu muretsemise meie hoolde ning naudiks iga siinviibitud hetke.” Kohalikule inimesele seda kõike pakkudes jääb tema sõnul lõpuks endale hinge mõnus tunne, et kogukonnas on midagi ära tehtud ja positiivselt silma jäädud.

Nõmme inimesed on restoranipidajate hinnangul väga koduhoidvad ja looduslähedased ning sellest lähtuvalt on juba nende ootused toidule ja teenindusele teistsugused. Tänu sellele kujundatakse restorani nii, et kohalik tunneks, et see on just nende jaoks tehtud. Raul võttis eelpool kõlanud mõtte ühe lausega kokku: “Me ei taha olla tavaline restoran Nõmmel, vaid Nõmme inimese restoran.”

Regulaarsele kliendile keskendudes tuleb restoranis ka menüüd vahetada mõnevõrra sagedamini kui näiteks kesklinnas, et oleks vaheldust. “Aga seda tuleb teha väga ettevaatlikult,” selgitab Raul kulinaarse poole kohta. “Loomulikult küsime külastajatelt tagasisidet ja proovime seda infot siis arvesse võtta.” Urmas tunnistab: “Päris nii ei saa, et pakume kohalikule inimesele keskenduvas restoranis sama, mis töötab Kesklinnas või Viimsis. Piirkonnad on väga omanäolised ja inimeste ootused erinevad.”

Restoran rõõmustab kliente sellega, et lõunakliendile pakutakse juba keskpäevast à la carte menüüd. “Meil pole vaid piim ja „päevakas“,” muigab Raul ja lisab: “Päevapraadi süües on näiteks müügiinimestel raske oma tehingut lõpule viia. Paljud kohtumised nõuavad mõnusamat õhkkonda. Nõmme inimestele on vaja pakkuda vabadust võtta lõunal tunnikeseks aeg maha ja nautida meie suurepäraste kokkade poolt tehtud head sööki.”

„Jah, kallis“ pakub külalistele ka visuaalset meelelahutust, kuna toitu valmistatakse saali keskel avatud köögis. “See lahendus on meie inimestele kindlasti väljakutseks, aga klientide jaoks on tegemist justkui teatrilavaga. Kõik näevad, kes neile süüa teeb. See lisab usaldust. Soovi korral saab hiljem kokka ka isiklikult tänada,” toob Raul välja restorani ühe tõmbenumbri.

Restoranipidajad Raul ja Urmas on kogu oma senise elu valdkonnas sees olnud ning aeg-ajalt pannakse hea meelega ka ise igapäevatöödes käed külge. “Peseme nõusid või teenindame, olenevalt sellest, kus abi rohkem vaja on. Meil on kahepeale kõik restoranitöö etapid läbi käidud. Me ei pelga ühtegi tööd ise teha ning soovime sellega olla personalile eeskujuks,” ütlevad Raul ja Urmas ühiselt lõpetuseks.

Vaata rohkem infot “Jah, kallis” veebilehelt.

Lisa kommentaar

Your email address will not be published.

*

Loe ka (Nõmme Leht nr.04)

Nõmmekate vaba aeg

Nõmme üheks peamiseks südameks on Nõmme turg, kus saavad kokku erinevad inimesed,…

Mine Üles
Inline
Inline